خواطر محمود العدل

2008/10/27

 گنٍــــ حِبُيًبُيً زٍمٍَآنٍ ــــتِ       






يامن كنت حبيبي اين الدواء سوف يموت قلبي عطشانا وفى كفيك الماء
يامن كنت حبيبي عينيى تموت شوقا لروياك وفى عينيك الدواء
يامن كنت اسرني وكسرني
يابحر كان حلو فية الغرق دا انا كان ليا فيك اكتر مالك
الساعات هاتمر عليا وانت بعيد سنين
يااحلى عمر كان بيمر بين اتنين
خلاص بعدك خلصت امنياتي
هانبعد وهانتوه فى دنيا كبيرة
كان بعدك لا ماليش
دا جزاء قلبي الطيب كنت جاهل بحبك بضمير
جرحك فى قلبى هاسكتة وهاقدر علية واقتله اشكرك يامن كنت حبيبى اديتني درس مايتنسيش
بس ابقى افتكري كلمة قولتها معاكـ اسال ضى القمر عنى خالية يفتنلك على اللى كان مابينا
افتكر حبيب كان ليك معة ذكرى
شوفت انت عملت فينا اية : انت ضعت مني وانا ضعت منكـ
هاكتب بايدى على قلبى ناسيك وهاقفل بابك ياقلبى كفاية اللى جرالك
دوس على الحب ياقلبى وخلاص مش تفتكر لحظة فى الهوا معه لادمع ولا ندم ولا لحظة الم
انا مش هندم لحظة عليك هاقسى عينى عليك خلاص عينى بيعاك
وقلبى كرهكـ

هناك 6 تعليقات:

طـائر الليــل الحـزين يقول...

سلموا عليكم ........
جيت احجز اول تعليق .....
ثوانى وراجعة تانى
تحيـــــــــاتى

طـائر الليــل الحـزين يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
طـائر الليــل الحـزين يقول...

محمـــود حسن العدل ....
ايه كل كمية الحب دى . كل الحب ده حسه وانت خلاص ماشى وبتودعها . اومال لما كنت معاها كنت حاسس بأيه ....

يامن كنت حبيبي اين الدواء سوف يموت قلبي عطشانا وفى كفيك الماء
يامن كنت حبيبي عينيى تموت شوقالروياك وفى عينيك الدواء .....
ابدعت قوى فى الجملتين دول . دول فيهم كلام كتير جدا اكتر من اللى مكتوب . لاء وايه
يامن اسرنى وكسرنى
جبال من التناقض بين الاسر والكسر . الكلمتين متشبهيين فى الحروف لكن فى المعنى بتفرقهم جبال
اسر من شدة الحب
كسر بسبب الحب
بصراحة يا محمود كلها حلوة قوى مش لقية كلام اوصفلك بيه هى قد ايه عاجبتنى .
دوس على الحب ياقلبى وخلاص مش تفتكر لحظة فى الهوا معه لادمع ولا ندم ولا لحظة الم .....
الله عليك كمان بيعجبنى انك مصر تحسسها بالقوة وانت خلاص مقرر البعد ....
تحيــــاتى على كل الكلام الأكتر من رائع

محمود حسن العدل يقول...

الملاك
شرفتى المدونة
مكانك محجوز بدون سابق حجز
تحيااااااااااااااااااااااااااااااااتى

محمود حسن العدل يقول...

الملاك
شرحتى البوست كائنك انتى اللى كاتبة البوست مش انا
احساسك لايوصف بكل كلمة وكل حرف بمنتهى البراعة .
فماذا اقول بعد ماقولتى وتخللتى بين السطور لتخرجى بما هو يدور فى رأسى
لا اجد مااقوله اليكى عزيزتى غير
ادام الله عليكى نعمة الاحساس ورقة المشاعر
تحياااااااااااااااااااااااااااااااتى

هــــــــــــايدي يقول...

ياااااااااااااااااه
يامحمود جواك كل دا لحب القديم